Få svar på dine spørgsmål

Billetter

Du kan kun købe billetten hos Musikkens hus via Ticketmaster

Kontaktoplysninger
Telefon: 6020 3000
E-mail: info@musikkenshus.dk

Nej. Du kan kun købe billetten hos Musikkens hus via Ticketmaster

Kontaktoplysninger
Telefon: 6020 3000
E-mail: info@musikkenshus.dk

En kongresbillet for hele dagen koster fra kr. 1.599,-

Du/I vælger selv din/jeres plads. Der er nummererede pladser i 3 priskategorier:

Prisklasse A: 1699,-
Prisklasse B: 1649,-
Prisklasse C: 1599,-

Prisklasse B og C er primært på 1. balkon.

Du kan ikke betale din billet i rater. Alt kontakt omkring billetter skal gå direkte til Musikkens hus i Aalborg.

Kontaktoplysninger
Telefon: 6020 3000
E-mail: info@musikkenshus.dk

Ja, billetten skal betales ved bestilling.

Dog kan du bestille og betale maden senere her på siden. Men du kan også selv tage frokost med, som kan spises uden for Musikkens Hus.

Maden kan efterbestilles her fra www.engleshop.dk/shop

Du må som enkelt person købe så mange billetter som du har lyst til.

Du kan som firma købe op til 50 billetter pr. firma.

Ja, hvis kongressen i kke er udsolgt. Kontakt Musikkens hus.

Kontaktoplysninger
Telefon: 6020 3000
E-mail: info@musikkenshus.dk

Du kan få svar på spørgsmål mm. vedrørende din billet ved Billet- og Informationskontoret i Musikkens hus.

Kontaktoplysninger
Telefon: 6020 3000
E-mail: info@musikkenshus.dk

Vi anbefaler dig, at købe en billet (som gavekort) til personen,  som skal have en kongresbillet i gave. Så er du sikker på, at der er en plads til vedkommende på kongressen. På den måde kan I også komme til at sidde sammen, da du skal vælge sæde nummer.

Du kan dog også købe et gavekort til Musikkens hus her: musikkenshus.dk/gavekort

Kontakt musikkens hus ved køb af billetter og gavekort:

Telefon: 6020 3000
E-mail: info@musikkenshus.dk

Her finder du billetkontorets åbningstider.  Læs mere

Her kan du læse om Musikkens hus’ information til hørehæmmede. Læs mere

Her kan du læse om Musikkens hus’ information til handicappede. Læs mere.

Mad og drikkevarer

Ja, du må gerne tage din egen mad med, men du må ikke indtage den indenfor i Musikkens Hus.

Du kan ikke købe frokost på selve dagen i Musikkens Hus, den skal forudbestilles sammen med billetten senest den 8. september 2023 eller her på siden på shoppen senest den 23. september 2023. Du kan købe drikkevarer og snacks i frokostpausen.

Nej , du må ikke medbringe egne drikkevarer på selve dagen.

Med i billetprisen får du kaffe, the og vand i løbet af dagen.

Det vil også være muligt at købe drikkevarer i frokostpausen.

Vand, kaffe og the er inkluderet i billetprisen.

Tjek din ordrebekræftelse på din billet, for at se om du har tilkøbt frokost.

Kontaktoplysninger
Telefon: 6020 3000
E-mail: info@musikkenshus.dk

Fik du ikke bestilt frokost?
Så bestil den her og medbring din kvittering.

Diverse praktisk til selve dagen

Ja, du må gerne tage billeder i løbet af kongres dagen. Dog i meget begrænset omfang og i respekt for arrangementet. Udover dette opfordrer vi dig til at helt slukke, eller sætte din telefon på lydløs, når speakerne er på scenen. 

Arrangørerne vil også tage billeder og optage video i løbet af dagen. Både af publikum og speakerne.

Det er ikke tilladt at optage lydfiler, video eller andet under kongressen. Det er et fortroligt rum, og folk skal frit kunne stille spørgsmål mm, som ikke bliver optaget.

Det er dog tilladt, at tage en lille video ved bogsignering.

Musikkens hus er vant til at have over 1000 gæster i huset, så de har styr på parkeringsforholdene.  Læs mere

Kongres dagen afholdes i Musikkens hus i Aalborg. Den varer 1 dag.

Der er på nuværende tidspunkt ikke planlagt en ny englekongres. Vi ses d. 7. oktober 2023.

Det er som udgangspunkt muligt at benytte garderoben i Musikkens hus, så du kan få opbevaret dit overtøj og/eller taske under opsyn af personalet. Garderoben findes på etagen “-2”, og du kan både tage elevatoren eller trappen.

Her finder du Musikkens hus’ seneste Covid19 opdateringer. Læs mere

Adressen til Musikkens Hus er:

Musikkens Plads 1
9000 Aalborg

Programmet i koncertsalen begynder kl. 10 og slutter kl. 18.

Dørene åbner kl. 9, så kom endeligt i god tid.

Læs mere om programmet for selve dagen.

Du skal vise din billet ved indgangen. Kom i god tid.

 

Udover de spørgsmål, du kan svar på her på siden, har vi samlet de informationer, som vi tror, at du har behov for, både før og under kongressen under PRAKTISK INFO.

Har du herefter stadig spørgsmål til dagen, så er du velkommen til at tage fat i os via mail.